Održana Digitalna konferencija za influensere
Digitalna konferencija posvećena influenserima i svima kojima su u fokusu najnoviji trendovi, proizvodi i njihova promocija na društvenim mrežama, održana je juče u Kombank Dvorani pod nazivom „The Army Of Me“ i sloganom „Your vibe, Your tribe“.
Svesni važnosti influenc marketinga, održavanjem ovog događaja organizatori su želeli da pruži posetiocima potpuno besplatnu edukaciju, da pokrenu nove modele saradnje i da pokažu veći interes za aktuelne digitalne trendove.
.jpg)
Tokom jednog dana bili cy predstavljeni inspirativni primeri i uspešna rešenja kako bi influenseri, ali i brandovi, postigli svoj puni tržišni potencijal u eri digitalne komunikacije.
Šta sve blogeri i influenseri mogu očekivati od brendova i agencija, koji su najkorisniji alati za saradnju sa njima i kako napraviti ponudu za svoje usluge pojasnila je Jasmina Krstić Latinović, dugogodišnji PR menadžer brojnih brendova i institucija i autor bloga „Prikazi Stvarnosti“.
Svoja iskustva o tome kako se postaje „opinion lider“ i stvara „armija pratilaca“ otkrio je Dino Tutundžić, osnivač čuvene stranice „Mudrolije sa Tvitera“, koja broji više stotina hiljada pratilaca.
Sve što nisy znali o haštagovima i onlajn aplikacijama posetioci su saznali od Ane T. Dimitrijević, koja već deceniju svoje klijente uspešno promoviše onlajn.
Šta nesvesno otkrivamo o sebi, postavljajući foto i video sadržaj na društvenim mrežama spada u tajne govora tela, a više o tome učesnici konferencije cy čuli od Marka Burazora, dugogodišnjeg trenera iz domena komunikacija i poslovnih veština.
Za influensere koji imaju mogućnost da rade za koroporacije Dragan Varagić, strateg poslovanja, otkrio je zašto je važan kompanijski blog i kako se kreira, ali i kako se najbolje meri brending efekat bloga.
Uputstvo
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, neproverene optužbe, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju bilo kakve vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje je zabranjen na ovom portalu. Komentari se moraju odnositi na temu članka. Prednost će imati komentari gramatički i pravopisno ispravno napisani. Komentare pisane velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i kraćenja komentara koji će biti objavljeni. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu webdesk@rts.rs. Polja obeležena zvezdicom obavezno popunite.
Broj komentara 0
Pošalji komentar