Čitaj mi!

Od kauča do digitalnog preduzetnika

Kako preduzetnik da nacilja kupca

Kaže se da svaka roba ima svog kupca, ali kako da vaša roba najbrže nađe kupca, to je tema u današnjem nastavku serijala o digitalnom preduzetništvu.

Uspešan biznis poznaje svog kupca i brine o njemu.

Zato je neophodno da znate ko je vaš ciljani kupac ili buyer persona.

Pogledajte savete kako se on pronalazi. 

49034377

Više o ovoj temi naći ćete na besplatnoj platformi za digitalno preduzetništvo Goustadi na adresi gostudy.rs.

GoStudy je besplatna platforma za obuku o digitalnom preduzetništvu koju su zajednički uspostavili agencija GoViral i NALED uz podršku Telekom Srbija.

sreda, 02. april 2025.
12° C

Komentari

Da, ali...
Kako preživeti prva tri dana katastrofe u Srbiji, i za šta nas priprema EU
Dvojnik mog oca
Verovatno svako od nas ima svog dvojnika sa kojim deli i sličnu DNK
Nemogućnost tusiranja
Ne tuširate se svakog dana – ne stidite se, to je zdravo
Cestitke za uspeh
Da li ste znali da se najbolje gramofonske ručice proizvode u Srbiji
Re: Eh...
Leskovačka sprža – proizvod sa zaštićenim geografskim poreklom