среда, 23.10.2019, 23:20 -> 23:31
Извор: РТС
Аутор: Драган Милутиновић
"Fijat" sprema deset modela na struju
Posle dužeg vremena "Fijat" je povukao strateški potez, koji će se odraziti i na fabriku u Kragujevcu. Grupacija "Fijat Krajsler automobili" izgradiće sledeće godine kompleks za montažu baterija vredan 50 miliona evra u Torinu. To će omogućiti elektrifikaciju 13 novih modela i vratiti "Fijat" na svetsku scenu. Kakva je šansa za modifikaciju našeg modela "500 L"?
"Fijat" se na ovaj potez odlučio jer proizvodnjom električnih vozila, u budućnosti izbegava milionske kazne po pooštrenim evropskim propisama o emisiji izduvnih gasova. Pet milijradi evra trenutno je najveća investicija u Italiji u nove tehnlogije.
"Planiramo uvođenje 13 novih ili osveženih modela od kojih će 10 biti isključivo na struju. Prvi se očekuje 'fiat 500' čija proizvodnja počinje u drugom kvartalu 2020. Planiramo dosta i hibridnih, ali i plagin hibridnih vozila", kaže Pjero Golijeri iz "Fijata".
Ove tehnloške izmene će svakako uticati i na izbor novog modela ili modifikaciju već postojećeg koji se proizvodi u Kragujevcu, kažu analitičari.
"Mislimo da je budućnost u elektrici i u hibridinim verzijama, naročito u plagin hibridima koji mogu preko dana da idu na struju u gradu, a kada treba tu su SUS motori za duža putovanja", kaže Golijeri.
Proizvodnja plagin hibridnih džipova se očekuje u Detroitu, a naznačeno je da će se proizvoditi i potpuno električni džipovi.
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 1
Пошаљи коментар