Studio 6: Seržiy Godinjo

Koncerti u Studiju 6 Radio Beograda su jedinstven format koji se teško može pronaći na nekom drugom - koncertnom ili nekoncertnom mestu. Koncerti na kojima je moguće i prisustvo publike, uživo se prenose jednom mesečno i RTS 3 direktno prenosi uključenje u ''živo'' radijsko emitovanje koncerata. Nova scena koja se formira u Studiju 6 omogućuje domaćim i stranim stvaraocima i muzičarima jedno sasvim novo mesto za kreiranje u dugačijim, studijskim uslovima, upoznavanje sa tehnikom, ali i mogućnost da pronađu put do mnogo većeg broja gledalaca i slušalaca u zemlji i inostranstvu.

Saradnjom RTS 3 i Trećeg programa Radio Beograda, direktni prenosi ovih događaja pružaju najbolje od oba segmenta radija i televizije - besprekoran ton koji omogućava kontekst studijskog izvođenja i sliku vrhunskog kvaliteta, što publici omogućava da preko TV ekrana otkrije i doživi pozornicu muzičkih eksperimenata i novih mogućnosti.


Portugalski pesnik, kompozitor i pevač. Rođen 31. avgusta 1945. godine, jedan je od najuticajnijih popularnih muzičara u Portugaliji. Svrstan je među najznačajnija imena popularne portugalske muzike, uz Zeka Alfonsa ili Čika Baraka, kao i neprevaziđenog Kaetana Velosa, iako su njihovi muzički stilovi sasvim drugačiji, a pesme Seržiy Godinja mnogo više u sebi nose prizvuk gradske sredine.
Nakon smrti Zeka Alfonsa, Godinjo je zauzeo mesto u portugalskoj muzici, koje u Italiji ima Fabricio de Andre ili Gejnzbur u Francuskoj.
Seržiy Godinjo je povremeno i glumac, na filmu i u pozorištu, izdao je nekoliko knjiga poezije, kratke priče, a trenutno završava svoj prvi roman.
Svoje prve snimke načinio je u egzilu, u Kanadi i Francuskoj, ali se vratio u Portugaliju odmah posle takozvane "Karanfilske revolucije" 25. aprila 1974. godine i od tog doba snimio oko dvadesetak ploča.
Muziku Seržia Godinja možemo definisati kao world muziku: ona ne potpada ni pod klasičan pop žanr, ni pod fado; on je jednostavno kantautor koji je uticao na mnoge generacije portugalsklih muzičara budući da je tokom svoje karijere eksperimentisao sa raznim stilovima: fadom, rokom, popom, folkom, afričkom ili čak rep muzikom. Ono što ga čini drugačijim od Kaetana Velosa, Tereze Salgeiro ili Karlosa do Kama, jeste činjenica da se uvek nalazio ispred svog vremena i da su njegove teme i interesovanja uvek odražavale, pored poezije, socijalnu kritiku i političku angažovanost.

repriza, 18. jul u 05:00 i 13:00

Коментари

Dobar tekst, ali..
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Zelja za lepotom
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Bravo
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Miss
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Treba li zabraniti lepotu?
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару