Orijana Moreti: Sećanja

Glas detinjstva, glas izgnanika, ovim rečima, lapidarno i koncizno, ali tankoćutno, Orijana Moreti opisuje svoju kamernu operu “Sećanja”, oslikanu pesmama koje potiču iz Argentine, sa Korzike, iz Slovenije i Poljske.

Marija i Hose su dvoje dece, dvoje tinejdžera, a zatim dvoje odraslih ljudi koji nas vode kroz svoja sećanja, od detinjstva i izgnanstva, plešući i pevajući i pripovedaju o svojim ljubavnim razočaranjima, ratu, razdvajanju. O svetu u kome ponovo nalaze jedno drugo, vraćaju se svojoj zemlji u kojoj sve ono što nosimo iz detinjstva još jedanput blesne, iznenada, kada to želimo, ali i kada ne želimo.

Sećanje nije jednina nego množina, senzualno je, vizuealno, čujno, taktilno, emotivno i geografsko, kaže Orijana Moreti, koja je ujedno i scenski i umetnički direktor ove opere. Tako i koncipira svoju kamernu operu: kao umirujuću uspavanku, kao senzualnu Pjacolinu Milongu ili kao melanholočne i bolećive lamente koji putuju ka publici, kao što putuju raznim svetovima.
Pesme Marije i Hosea su pesme zemlji, prepune istorije, suza i krvi, ali i ljubavi, nevinosti, radosti i magije.
One su zapravo mostovi-putovanja između kultura.
Umetnički direktor i izvođač: Orijana Moreti, koreograf: Bruno Buše, izvođači: Markos Fink, Kori Čerovšek, Filip Spinozi i drugi.

repriza, 5. jul u 01:40 i 09:40

Коментари

Dobar tekst, ali..
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Zelja za lepotom
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Bravo
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Miss
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Treba li zabraniti lepotu?
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару