Мода и антимода, 1-3

Мода и Антимода, Мода и глобализација и Мода и златне осамдесете је троделни програм француске Арте производње који на аналитичан начин говори о правцима који су последње три деценије карактерисали светске трендове у модној индустрији.

Интелектуална озбиљност антимоде била је одговор на безбрижност „златних осамдесетих" лишене комплекса. Креатори су се тада препуштали једино изразу кративности. Затим ће моду захватити комерцијализација.


Почетком XXI века, термин луксуз све више замењује термин моде. Нови актери у овом послу су велике компаније које више немају за циљ да продају само одећу, већ и торбе, ципеле, парфеме, ружеве и све остале пратеће производе који носе лого. На сада глобализованом тржишту, императив је да марке буду представљене упечатљивим сликама које ће пробудити жељу за куповином.


Од почетка 80-тих, ова промена неће престати да се убрзава током 2000-тих. Какво место имају креатори у овом све бруталнијем систему? Најбоље наоружани биће они који способни да превазиђу некадашњи статус креатора да би постали медијски господари. Њихова публика је сада цео свет.

Безбрижност ослобођена комплекса 80-их година почишћена је интелектуалном озбиљношћу 90-их година, праћеном маркама глобализованог луксуза 2000-их.

Порука серије је, како, онда, не помислити да ће, када на њу дође ред, нека нова генерација све променити. Срећна Нова 2015.

реприза, 1. јануар у 07:00 и 13:55

 

 

 

 

 

Коментари

Dobar tekst, ali..
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Zelja za lepotom
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Bravo
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Miss
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Treba li zabraniti lepotu?
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару