Читај ми!

Prodor "Fijata" u Kinu

Prodaja automobila koje "Fijat" proizvodi u Kini, kreće na jesen. U prvoj fazi biće ponuđeno 170.000 sedana "vijađo", kaže prvi čovek "Fijata" Serđo Markione. Cilj torinske kompanije - dva odsto kineskog tržišta automobila.

Italijanski "Fijat" i kineska grupa "Guangdžou automobili" počeće da prodaju prvo vozilo proizvedeno u zajedničkom preduzeću u Kini u drugoj polovini 2012, koje se montira u fabrici kapaciteta izrade do 170.000 komada godišnje, izjavio je izvršni direktor "Fijata" Serđo Markione.

"To će biti prva faza", naveo je nedavno Markione na godišnjem sastanku akcionara "Fijata" u Torinu, odgovarajući na pitanje koliko će vozila biti izrađeno u saradnji sa kineskom kompanijom.

Sa sedištem u kineskom gradu Guangdžou, fabrika može da poveća kapacitete na više od 300.000 vozila godišnje, s minimalnim ulaganjima, rekao je Markione.

Automobil će se izrađivati pod nazivom "vijađo". Reč je o sedanu, u segmentu srednjih vozila za kinesko tržište, koje raste po najbržoj stopi rasta na svetu.

Kompanija "Fijat" i "Guangdžou automobili" će objaviti fotografije novog vozila krajem naredne sedmice, uoči sajma u Pekingu, gde će biti predstavljen nov autobomil, prema tvrdnji izvora bliskih kompanijama.

"Fijat" i "Guangdžou" neće prodavati novi automobil samo u Kini, već će ga izvoziti u neke evropske zemlje, prenela je agencija Dau džons.

Što se kineske prodaje tiče, "Fijat" i "Krajsler" zaostaju za ostalim proizvođačima na tom tržištu, sa prodajom koja prelazi nešto preko 20.000 vozila godišnje.

"Fijat" izvozi u Kinu gradski automobil "fijat 500", hedžbek sa petoro vrata "bravo" i sportsko-terensko vozilo "frimont", a "Krajsler" nudi uglavnom robnu marku "džip".

"Fijat" je uspeo da poveća dilersku mrežu u Kini sa 40 na oko 100. Cilj "Fijata" i "Krajslera" je da dostignu ukupnu isporuku od oko 300.000 vozila do 2014. godine, što čini dva odsto ukupnog kineskog tržišta automobila.

Markione je najavio da je naredni korak "Fijata" u Kini biti da razvije brend "džip", koji sada posluje u okviru "Krajslera".

Azija je region prema kome se "Fijat" sve više širi zbog snažnog privrednog rasta. Italijanska kompanija takođe ima zajedničko preduzeće sa indijskim konglomeratom "Tata motori", a Markione je rekao da je zainteresovan za pronalazak još jednog partnera.

Број коментара 0

Пошаљи коментар

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

субота, 30. новембар 2024.
5° C

Коментари

Bravo
Шта је све (не)дозвољено да се једе када имате повишен холестерол
Krusevac
Преминуо новинар Драган Бабић
Omiljeni režiser
Луис Буњуел – редитељ који нам је показао да ово није најбољи од свих могућих светова
Posle toliko vremena..
Репер Диди најбогатији међу славнима, Ђоковић на 68. месту
Zdravlje
Редовно коришћење аспирина узрокује хиљаде смрти годишње