понедељак, 03.06.2019, 11:52 -> 13:33
Извор: РТС
"Nefa" prikuplja podatke o kupcima koji nisu dobili nameštaj
Kol centar firme "Nefa" počinje sa prikupljanjem podataka o kupcima koji su platili, a nisu dobili nameštaj. Navodi se da će potom kupcima biti ponuđeno rešenje.
Ruska firma "Spilit", koja je dve godine u Vranju proizvodila nameštaj, prestala je da radi pre desetak dana. Radnici su tada rekli da su im ponuđena rešenja o otkazu.
Kompanija "Spilit" je vlasnik "Nefa nameštaja" čiji su kupci ostali ogorčeni jer im nameštaj nije dostavljen.
Veći broj oštećenih kupaca javio se Nacionalnoj organizaciji potrošača i Udruženju za zaštitu, tvrdeći da su zatvorena sva poslovna predstavništva.
Prema saopštenju, kupci su ostali obespravljeni i uskraćeni za reklamaciju i neisporučenu robu.
Kol-centar "Nefe" danas je počeo sa radom.
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 0
Пошаљи коментар