Izazovi dobre reklame – od ideje do realizacije

Dobra reklama lako se pamti, kažu oni koji ih kreiraju. Prvi korak je dobra strategija. A deset najboljih marketinških ideja prošle nedelje je i nagrađeno "Efi" nagradom.

Privući pažnju ljudi i ostati u pamćenju – cilj je svake dobre reklame. Iako zvuči lako, to podrazumeva ozbiljnu strategiju i istraživanja. A za najbolja rešenja sledi nagrada – ovog puta za najefikasniju komunikaciju, koja donosi prodajne rezultate, ali i rezultate rasta brenda.

"U pitanju je bila komunikacija, koja je pre svega u svojoj srži imala za cilj da ljudima povrati neku veru i snagu u sebe i sama tema je bila za Srbiju relevantna, jer se radilo o ljudima koji odavde odlaze", kaže direktorka advertajzinga i strategije Dušica Matijašević.

Svaki novi proizvod im je, kažu, jednak izazov.

"Svaki brif je mala smrt, mali stres. Ti nikada ne znaš da li ćeš doći do fantastične ideje koju će ljudi pamtiti, prepričavati, smejati ili koja će ih dodirnuti emotivno ili ćeš cediti suvu drenovinu", objašnjava kreativni direktor Nemanja Stanković.

Kratki rokovi, što veći profiti ponekad zasene i najbolje ideje, ali najveće zadovoljstvo pronalaze u najtežim zadacima.

Dušica Matijašević ističe značaj povratne informacije koje dobija od ljudi, naročito kada su oduševljeni reklamom i smatraju da je relevantna za njih i zajednicu.

Za razliku od nekih stranih tržišta, u Srbiji, tvrde stručnjaci, klijenti ne vole da eksperimentišu. Jasno i konkretno – glavne su vodilje.

Број коментара 0

Пошаљи коментар

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

понедељак, 31. март 2025.
13° C

Коментари

Da, ali...
Како преживети прва три дана катастрофе у Србији, и за шта нас припрема ЕУ
Dvojnik mog oca
Вероватно свако од нас има свог двојника са којим дели и сличну ДНК
Nemogućnost tusiranja
Не туширате се сваког дана – не стидите се, то је здраво
Cestitke za uspeh
Да ли сте знали да се најбоље грамофонске ручице производе у Србији
Re: Eh...
Лесковачка спржа – производ са заштићеним географским пореклом