Počela kampanja promocije domaćeg turizma

Što zbog snažne turističke promocije, što zbog vaučera, tek domaći turisti poslednjih godina sve radije putuju po Srbiji. "Koje momente ćeš pamtiti ovog leta" slogan je pod kojim je na Avali počela letnja kampanja domaćeg turizma.

Mediji i društvene mreže imaju važnu ulogu u planiranju godišnjeg odmora, ali petogodišnje iskustvo sa karavana "Vidi Srbiju, savršen odmor ti je na dohvat ruke" govori da je živa reč neprocenjiva.

"Naši ljudi prosto vole da vide na licu mesta šta se nudi, da postave neko pitanje, da uzmu štampanu brošuru, tako da je ovo zaista dobar potez", navodi Marija Labović, direktorka Turističke organizacije Srbije.

Građani navode da će zbog najavljenog vrelog leta odmor provesti na planini.

Sledeća stanica karavana je Vrnjačka banja koja proslavlja vek i po organizovanog turizma.

"U cilju obeležavanja tog jubileja gostima i meštanima smo pripremili 150 turističkih manifestacija", navodi Mina Stanojević iz Turističke organizacije Vrnjačka Banja.

Valjevo i Divčibare su jedinstveno turističko odredište.

"Pripremili smo nove biciklističke staze, poboljšali signalizaciju, unapredili turističke sadržaje, a tu nam je i reka Gradac", ističe Ana Marković iz Turističke organizacije Valjevo. 

Podeljeno preko 70.000 turističkih vaučera

Osim dobre kampanje, rastu su doprineli i turistički vaučeri od 5.000 dinara.

"Ova akcija je rezultirala da 2015. godine, prvi put od 2007, imamo rast broja domaćih turista", rekao je ministar trgovine, turizma i telekomunikacija Rasim Ljajić.

Naveo je da je te godine bilo 1.300.000 domaćih turista, a prošle godine 1.600.000.

Akcija podele vaučera je bila gotovo spasonosna za pojedine destinacije, kao što je Sokobanja, istakao je Ljajić.

Od 80.000 turističkih vaučera planiranih za ovu godinu, već je podeljeno preko 70.000.

"Već smo juče zatražili dodatna sredstva iz budžetske rezerve kako bi akcija mogla da se nastavi jer smo za pet meseci istrošili skoro ceo kontingent vaučera planiran za ovu godinu", navodi Ljajić.

Srpski turizam se ubrzano razvijao poslednjih godina. A statistika pokazuje da može još  – od početka godine imamo 10 odsto više turista nego u istom periodu prošle.

Број коментара 0

Пошаљи коментар

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

понедељак, 31. март 2025.
11° C

Коментари

Da, ali...
Како преживети прва три дана катастрофе у Србији, и за шта нас припрема ЕУ
Dvojnik mog oca
Вероватно свако од нас има свог двојника са којим дели и сличну ДНК
Nemogućnost tusiranja
Не туширате се сваког дана – не стидите се, то је здраво
Cestitke za uspeh
Да ли сте знали да се најбоље грамофонске ручице производе у Србији
Re: Eh...
Лесковачка спржа – производ са заштићеним географским пореклом