Počinje izrada idejnog projekta mosta kod Ade Huje

Doneta je Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača za izradu idejnog projekta sa studijom opravdanosti za izgradnju mosta na Dunavu kod Ade Huje, kaže gradski menadžer Goran Vesić. Tačna cena mosta biće poznata po završetku izrade projekta.

Goran Vesić je rekao da će izrada idejnog projekta trajati 380 dana, kao i da je to prvi korak ka izgradnji mosta kod Ade Huje.

"To znači da ćemo mi sredinom naredne godine biti spremni da raspisujemo tender za projektovanje, finansiranje i izgradnju ovog mosta prema pravilima međunarodnog saveza inženjera konsultanata", rekao je Vesić.

Posao za izradu idejnog projekta mosta kod Ade Huje dobila je grupa ponuđača koju čine projektantske firme iz Beograda, Maribora i Novog Sada, saopštio je Beoinfo.

"Tačnu cenu mosta kod Ade Huje znaćemo po završetku izrade idejnog projekta, a preliminarne procene su da će on koštati nekoliko puta manje od Mosta na Adi. Pritom ne zaboravimo da je Most kod Ade Huje na Dunavu koji je veća i šira reka od Save, preko koje je igrađen Most na Adi", rekao je Vesić.

Dodao je da je most preko Dunava kod Ade Huje važan za razvoj Beograda jer će se nalaziti na saobraćajnici Spoljna magistralna tangenta (SMT), koja treba da poveže tri uvodna pravca u grad i to: Pančevački put, Bulevar kralja Aleksandra (Smederevski put) i auto-put E-75.

"Most kod Ade Huje svakako je najzahtevniji poduhvat koji ćemo imati na izgradnji SMT-a", poručio je Vesić.

Početak osnovne trase saobraćajnice SMT i mosta koji je predmet izrade idejnog projekta nalazi se na ukrštanju Pančevačkog puta i nedavno izgrađene saobraćajnice Severna tangenta, u okviru denivelisane raskrsnice tipa detelina.

Od ukrštaja sa Pančevačkim putem, trasa se pruža ka Dunavu i odmah se izdiže na konstrukciju, što je posledica zahteva za visokom niveletom radi prelaza preko Pančevačkog puta i Dunava.

Trasa mosta prelazi preko Ade Huje i ostvaruje vezu sa Višnjičkom ulicom, a dalje i sa Slanačkim putem.

Prema do sada urađenoj tehničkoj dokumentaciji (generalni projekti), prelazak sa banatske na beogradsku stranu omogućen je sa četiri povezane mostovske konstrukcije ukupne dužine 3.327 metara i širine 30 metara.

Број коментара 0

Пошаљи коментар

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

уторак, 01. април 2025.
7° C

Коментари

Da, ali...
Како преживети прва три дана катастрофе у Србији, и за шта нас припрема ЕУ
Dvojnik mog oca
Вероватно свако од нас има свог двојника са којим дели и сличну ДНК
Nemogućnost tusiranja
Не туширате се сваког дана – не стидите се, то је здраво
Cestitke za uspeh
Да ли сте знали да се најбоље грамофонске ручице производе у Србији
Re: Eh...
Лесковачка спржа – производ са заштићеним географским пореклом