Mali: Gledaćemo da Brankov most uradimo što pre

Gradonačelnik Beograda Siniša Mali kaže da će rekonstrukcija Brankovog mosta biti završena za dva, dva i po meseca, ističući da su najvažniji bezbednost i sigurnost građana. Dodaje da se metro, kao integrisani transportni sistem, uklapa u projekciju i Strategiju razvoja i rasta Beograda do 2033. godine.

Komentarišući najave da će rekonstrukcija Brankovog mosta trajato do kraja godine, te da se još ne zna u kakvom je stanju, Siniša Mali je naveo da ne bi da licitira sa rokovima, ali da će biti ranije.

"Gledaćemo da to da uradimo što pre. Ne bi da licitiram sa rokovima", rekao je Mali dodajući da na rekonstrukciji rade ljudi iz "Mostogradnje", naše najbolje firme koja je radila i na Gazeli.

Gradonačelnik je istakao da je desna strana mosta, od Novog Beograda ka centru, u lošem stanju te da je potrebna potpuna sanacija.

"Naša ideja je bila da kroz kozmetičke promene te probleme i nedostatke rešimo, ali kada smo zagrebali ispod površine ispostavilo se da je ta strana potpuno šuplja. Blokovi su već otpadali i potrebna je potpuna sanacija", rekao je Mali.

Kako kaže, nije želeo da se igra sa bezbednošću bilo koga i zato je izdvojena ne mala investicija kako bi se nakon 40 godina uradila rekonstrukcija mosta na pravi način.

"Radovi će trajati malo duže, računam dva, dva i po meseca najviše, ali ne šest meseci ili do kraja godine", rekao je Mali dodajući da nema drugog rešenja.

Prema njegovim rečima, malo stprljenja i imaćemo Brankov most, bezbedan i siguran, koji ćemo moći da koristimo sledećih decenija.

"Metro se uklapa u Strategiju razvoja i rasta Beograda"

Gradonačelnik Beograda je podsetio da je Vlada Srbije potpisala sporazum o izgradnji metroa sa Francuskom još 2011. godine, a da je grad Beograd pre dve godine preuzeo određene obaveze da završi pripremnu radnju za realizaciju tog projekta.

Prema njegovim rečima, to su brojanje putnika na teriritoriji grada, optimizacija javnog prevoza, usvajanje generalnog urbanističkog plana, projekcija rasta i razvoja Beograda do 2033. godine kroz takozvani smart plan, saobraćajni master plan Grada Beograda.

"Mi smo to uradili. Pre desetak dana imali smo poslednji sastanak sa našim Ministarstvom finansija oko finansiranja još dve studije koje je neophodno uraditi, od kojih jedna traje devet, a druga 16 meseci. Nakon toga smo spremni da krenemo u realizaciju projekta po trasama koje smo definisali i na način na koji smo definisali. Zato sam optimista kada je to upitanju", rekao je Mali.

Navodeći da je grad uradio pripremne radnje, on je podsetio da je prethodna vlast napamet definisala trase bez brojanja putnika i bez svih analiza.

"Imamo tedenciju, imamu projekciju, Strategiju rasta i razvoja Beograda do 2033. godine i u tu projekciju i strategiju se uklapa i metro kao integrisani transporni sistem koji uz BG voz i sve ono što radimo po pitanju tramvaja, autobusa i trolejbusa u gradu treba da donese bolje saobraćajno rešenje i reši grad saobraćajnih gužvi", zaključio je Mali.

Број коментара 0

Пошаљи коментар

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

уторак, 25. март 2025.
17° C

Коментари

Dvojnik mog oca
Вероватно свако од нас има свог двојника са којим дели и сличну ДНК
Nemogućnost tusiranja
Не туширате се сваког дана – не стидите се, то је здраво
Cestitke za uspeh
Да ли сте знали да се најбоље грамофонске ручице производе у Србији
Re: Eh...
Лесковачка спржа – производ са заштићеним географским пореклом
Predmeti od onixa
Уникатни украси од оникса