Читај ми!

Novak Đoković novi ambasador brenda "Lakost"

Novak Đoković je i zvanično postao globalni ambasador robne marke "Lakost", jednog od najprestižnijih svetskih proizvođača sportske opreme i garderobe. Današnji dan je simbolično izabran za početak saradnje, jer je 22. maja 1987. godine rođen najbolji srpski teniser.

Novak će se u novoj opremi prvi put pojaviti na ovogodišnjem Rolan Garosu, koji počinje u nedelju, 28. maja.

"Ponosan sam što sam postao novi 'krokodil'", rekao je Đoković na ceremoniji predstavljanja novog partnerstva.

"Čast i privilegija mi je što započinjem saradnju sa poznatim i uglednim brendom kao što je 'Lakost'. Čovek po kom brend nosi ime, Rene Lakost, jeste veliki šampion, koji je uneo revoluciju u sport i modu tako što je tridesetih godina prošlog veka lansirao polo majice. To što sam deo njegovog nasleđa meni predstavlja zadovoljstvo u svakom smislu. 'Lakost', naime, prati trendove, ali i čuva svoj identitet. Ujedno, predstavlja vrednosti za koje se svi borimo, uprkos činjenici da je oko nas mnogo izazova. Ali svet je lep, a greške koje se dešavaju pomažu nam da učimo, rastemo i razvijamo se. To je i Rene Lakost radio, a pritom je imao izuzetnu harizmu i uspeh. On nije bio samo teniser, već se dokazao i na mnogim drugim poljima", dodao je Novak.

"Lakost" je za Novaka specijalno dizajnirao istoimenu liniju odeće koju će nositi na svim turnirima tokom sezone. Kolekcija "Novak Đoković" predstavlja spoj funkcionalnosti i stila koji su savršeni za igrače koji, poput Novaka, vode računa o svim detaljima u igri. Novakov potpis odštampan je na levom rukavu polo majice, čija grafika je inspirisana linijama teniskog terena. Na majici za Garos su dominantne boje crvena, plava i bela, a šortsevi će biti beli ili crni. Na Vimbldonu će nositi skroz belu opremu, a u finišu sezone menjaće teget, crvenu i crnu majicu.

"Francuska i Srbija imaju iste boje u zastavi, pa nam nije bilo teško da ih uklopimo u dizajn za Garos. Radili smo zajedno na tome da imam najbolji dizajn i materijale i drago mi je da je ceo tim otvoren za ideje, dogovore. Ovo partnerstvo se ne odnosi samo na činjenicu da nosim majice sa logotipom 'Lakost', već se radi o vezi koja se širi na mnogo nivoa", poručio je Đoković.

Zbog elegancije i inventivnosti koji predstavljaju savršen spoj za francuski brend, Novak će "Lakost" predstavljati kako na terenu, tako i van njega.

Iz kompanije ističu da su izuzetno zadovoljni što su angažovali Novaka kao globalnog ambasadora. Kako ističu, Rene Lakost, legendarni teniser i osnivač brenda "Lakost", i najbolji srpski teniser su dve legende koje dele iste vrednosti – fer-plej, istrajnost i eleganciju.

Teniser i pronalazač Rene Lakost, popularni "krokodil", i Andre Žilije su 1933. godine pokrenuli su svojevrsnu revoluciju u svetu sportske opreme kreiravši čuvenu "Lakost" polo majicu, koja je igračima omogućila veću slobodu kretanja, a istovremeno je postala simbol elegancije i stila.

Kolekcija "Novak Đoković" dostupna je od maja 2017. u svim "Lakost" buticima širom sveta.

Број коментара 7

Пошаљи коментар

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

среда, 15. јануар 2025.
-4° C

Коментари

Bravo
Шта је све (не)дозвољено да се једе када имате повишен холестерол
Krusevac
Преминуо новинар Драган Бабић
Omiljeni režiser
Луис Буњуел – редитељ који нам је показао да ово није најбољи од свих могућих светова
Posle toliko vremena..
Репер Диди најбогатији међу славнима, Ђоковић на 68. месту
Zdravlje
Редовно коришћење аспирина узрокује хиљаде смрти годишње