Konferencija "Digital Day", kome i koliko verujete?

"Digital Day" se ove godine održava pod sloganom "How Do You Trust?" terajući nas da preispitamo kako i kome poklanjamo svoje poverenje.

"Digital Day 2019" se održava 16. i 17. maja u Jugoslovenskom dramskom pozorištu u Beogradu. Kako veruješ brendu? Kako veruješ sadržaju? Kako veruješ medijima? Kako veruješ svojim saradnicima? To su samo neka od pitanja na koja će posetioci konferencije započeti diskusiju.

Na ovogodišnju konferenciju između ostalih, stižu i govornici poput Marka de Brujna – potpredsednika marketinga u nemačkoj softverskoj kompaniji „SAP“, Brajan Morisej – glavni urednik časopisa za onlajn trgovinu DigiDay, Zeka Pentela – globalnog direktora strategije brendiranja za Spotifaj, Brajana Brejkera – urednika analitičkog magazina Ad Age, Čapina Klarka – potpredsednika konsultantske kuće "R/GA", Edvarda Kotona – konsultanta za strateško brendiranje, Stiva Dula – čelnog čoveka za odnose sa javnošću u „Depopu“ i Anom Anđelić – brend konsultantom kompanije za dizajn nakita „Dejvid Jurman“.

Jedan od glavnih panela na konferenciji biće „Koliko verujete medijima“ (How Do You Trust Media).

Kako i da li verujemo medijima u dobu digitala? Šta su uopšte mediji za mlađu publiku – da li su to tradicionalni mediji na koje prvo pomisli(te) ili su za njih oni već izjednačeni sa poljem socijalnih mreža?

Šta su „lažne vest“ (fake news), umemo li da ih razlikujemo i cenimo li proverene informacije? To su neka od pitanja na koja će biti pokušano da se odgovori.

Moderiraće ga Milan Kovačević – regionalni menadžer „Gemijusa“, a na panelu će učestvovati vodeći stručnjaci regionalnih medijskih kompanija: Zoran Turković – 24Sata, Jasmina Koprivica – Telegraf, Aleksandar Petković – Mondo i Predrag Kurčubić – „IPSOS stratedžik marketing“.

Važan panel biće i „Koliko verujete svojim digitalnim medijima“ (How do you trust your digital media mix?).

Fokus će biti na pitanjima kao što su: Da li je opcija u kojoj imamo dva dominantna igrača na globalnom tržištu digital oglašivača – Gugla i Fejsbuka, dobra ili poboljšanje leži u većem diverzitetu? Da li se uopšte može verovati u svoj digital game plan ako je polje rada ovako kontrolisano?

Panel „Koliko verujete agencijama“ (How do you trust agencies?) biće posvećen pitanjima: Ukoliko kompanija zaista želi da unapredi svoje poslovanje da li je jedna agencija dovoljna? Da li je odnos klijent - agencija prešao više u partnerstvo, i šta nam to donosi?

Pored ovih, očekuju vas i paneli na temama GDPR-a, AI-a, sadržaja i Omnichannel iskustva.

Karte su još u prodaji preko sajta digitalday.rs.

Број коментара 0

Пошаљи коментар

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

понедељак, 31. март 2025.
10° C

Коментари

Da, ali...
Како преживети прва три дана катастрофе у Србији, и за шта нас припрема ЕУ
Dvojnik mog oca
Вероватно свако од нас има свог двојника са којим дели и сличну ДНК
Nemogućnost tusiranja
Не туширате се сваког дана – не стидите се, то је здраво
Cestitke za uspeh
Да ли сте знали да се најбоље грамофонске ручице производе у Србији
Re: Eh...
Лесковачка спржа – производ са заштићеним географским пореклом