недеља, 30.09.2018, 16:21 -> 19:31
Извор: РТС, RT
Žrtvovao svoj život da bi spasio poslednji avion posle zemljotresa
Mladi indonežanski kontrolor leta ostao je na dužnosti dok je zemljotres tresao aerodromski toranj, kako bi osigurao da poslednji avion na pisti pobegne od smrtonosnog zemljotresa, zbog čega nije mogao da spasi svoj život.
Indonezija odaje počast Antonijusu Gunavanu Agungu, heroju koji je sam ostao u tornju kontrole letenja na aerodromu „Mutijara Sis el Džufri“, nakon što je zemljotres jačine 7,7 jedinica na Rihterovoj skali pogodio ostrvo Sulavesi.
Dok su njegove kolege bežale iz tornja dok se tresao, Agung je ostao na svom mestu da bi osigurao da se avion kompanije „Batik er“ odvoji od piste na kojoj se pojavilo nekoliko pukotina od zemljotresa.
Kada je avion poleteo, novi tremor zatresao je toranj, a Agung je, strahujući da bi mogao da ostane zarobljen ispod ruševina, skočio sa četvrtog sprata, od čega je polomio nogu i zadobio povrede unutrašnjih organa.
Odmah je odvezen u obližnju bolnicu gde su doktori odlučili da ga prebace u drugu da bi dobio potrebnu negu. Međutim, dvadesetjednogodišnji kontrolor leta preminuo je na putu.
Izrazi saušešća Agungu stižu sa svih strana Indonezije, a Kontrola leta Indonezije prva je istakla hrabrost svog mladog činovnika.
„On je odobrio let. Da je napustio svoje mesto i nije sačekao da se uveri da je avion poleteo, stotine ljudi najverovatnije ne bi uspelo da se izvuče“, istakao je portparol Johanes Sirajt.
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 9
Пошаљи коментар