среда, 07.06.2017, 08:31 -> 08:58
Извор: Танјуг
A u ovom švedskom muzeju promašaj do promašaja!
Mnogi proizvodi koji nisu našli put do tržišta od danas se mogu videti u okviru postavke Muzeja promašaja u švedskom gradu Helsingborgu.
Kupci očigledno nisu bili oduševljeni zelenim „Hajncovim“ kečapom, smrznutim lazanjama marke „Kolgejt“, „koka-koli“ sa ukusom kafe.
Zbog toga će se ti predmeti zajedno sa mnogim drugim naći u Muzeju promašaja koji je osmislio kustos i klinički psiholog Samjuel Vest, prenosi AP.
„Znamo da 80 do 90 odsto inovativnih proizvoda ne uspe i nikad ne čujete za njega, ne vidite ga, ljudi ne pričaju o tome. Ako postoji nešto što možemo učinimo sa tim jeste da izvučemo pouku iz tih promašaja“, objašnjava Vest.
Mnogi predmeti u muzeju pokazuju pokušaje kompanija da diversifikuju svoj brend. Jedan od takvih primera je „Harli-Dejvidson“, čuveni proizvođač motocikala, koji je sredinom devedesetih godina lansirao toaletnu vodu za muškarce koja će se naći na izložbi neuspelih proizvoda.
„Muškari su je mrzeli. Oni su pravili i božićne ukrase, barbike, razne stvari sa logom 'Harli-Dejvidsona' i time su trivijalizovali taj brend“, navodi Vest.
Na izložbi će se naći i društvena igra Donalda Trampa pod nazivom Vratio sam se, a ti si otpušten iz devedesetih godina.
U ovoj igri, svojevrsnoj kopiji Monopola, igrači koriste velike figure označene slovom „T“ i Trampove dolare za kupovinu Trampovih nekretnina.
Biće prikazani i visokotehnološki proizvodi poput „Guglovih“ naočara koje su, kako kažu organizatori, napravljene pre svog vremena, što je slučaj i sa još nekim tehničkim inovacijama.
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 2
Пошаљи коментар