четвртак, 16.02.2017, 13:32 -> 15:23
Извор: Бета, Novinky.cz
Knjiga češkog muzeja sa slikama nagih devojaka samo marketinški trik!
Vest o objavljenoj knjizi regionalnog muzeja u Jičinu na severoistoku Češke, sa fotografijama polunagih žena umesto arheoloških nalaza, zapravo je marketinški trik i deo njihove reklamne kampanje.
Direktor Regionalnog muzeja u Jičinu Blesk Mihal Babik ranije je naveo da ne ume sebi da objasni kako su dospele te nepodobne fotografije u knjigu.
„Moram da priznam da smo se odlučili da probudimo interesovanje javnosti za knjigu“, tvrdi Babik, dodajući da publikacija sa nagim ženama zapravo ne postoji.
„To je takozvani gerila-marketing. Tako nekonvencionalan vid reklamiranja ima za cilj privlačenje pažnje, koristeći originalnu ideju koja je kreativno pripremljena“, dodao je Babik.
Taj muzej je poznat po svom nekonvencionalnom obliku marketinga.
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 1
Пошаљи коментар