Knjiga češkog muzeja sa slikama nagih devojaka samo marketinški trik!

Vest o objavljenoj knjizi regionalnog muzeja u Jičinu na severoistoku Češke, sa fotografijama polunagih žena umesto arheoloških nalaza, zapravo je marketinški trik i deo njihove reklamne kampanje.

Direktor Regionalnog muzeja u Jičinu Blesk Mihal Babik ranije je naveo da ne ume sebi da objasni kako su dospele te nepodobne fotografije u knjigu.

„Moram da priznam da smo se odlučili da probudimo interesovanje javnosti za knjigu“, tvrdi Babik, dodajući da publikacija sa nagim ženama zapravo ne postoji.

„To je takozvani gerila-marketing. Tako nekonvencionalan vid reklamiranja ima za cilj privlačenje pažnje, koristeći originalnu ideju koja je kreativno pripremljena“, dodao je Babik.

Taj muzej je poznat po svom nekonvencionalnom obliku marketinga.

Број коментара 1

Пошаљи коментар

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

среда, 02. април 2025.
10° C

Коментари

Da, ali...
Како преживети прва три дана катастрофе у Србији, и за шта нас припрема ЕУ
Dvojnik mog oca
Вероватно свако од нас има свог двојника са којим дели и сличну ДНК
Nemogućnost tusiranja
Не туширате се сваког дана – не стидите се, то је здраво
Cestitke za uspeh
Да ли сте знали да се најбоље грамофонске ручице производе у Србији
Re: Eh...
Лесковачка спржа – производ са заштићеним географским пореклом