среда, 06.04.2016, 19:29 -> 19:35
Japanske sladoledžije se izvinjavaju deci zbog poskupljenja
Prvi put posle 25 godina, jedna kompanija u Japanu povećala je cenu sladoleda na štapiću za devet centi - što je oko osam dinara. I to nije kraj priče - zbog poskupljenja, zaposleni su snimili spot u kojem se, uz tradicionalni naklon, izvinjavaju deci.
Kompanija „Akagi Njugjo“ odlučila se na takav potez posle dugo većanja, ali čak i posle odluke da se cene sladoleda podignu, uprava i zaposleni odlučili su da moraju da se izvinu svojim najvernijim potrošačima - deci.
U jednominutnom snimku, stotinak zaposlenih nepomično stoje dok u pozadini ide pesma Naege, od Vataru Takade.
„Naege" znači poskupljenje, a reči pesme govore o tome da nisu želeli da podignu cenu, ali da su bili prinuđeni zbog poskupljenja sastojaka i radničkih plata.
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 6
Пошаљи коментар