Japanske sladoledžije se izvinjavaju deci zbog poskupljenja

Prvi put posle 25 godina, jedna kompanija u Japanu povećala je cenu sladoleda na štapiću za devet centi - što je oko osam dinara. I to nije kraj priče - zbog poskupljenja, zaposleni su snimili spot u kojem se, uz tradicionalni naklon, izvinjavaju deci.

Kompanija „Akagi Njugjo“ odlučila se na takav potez posle dugo većanja, ali čak i posle odluke da se cene sladoleda podignu, uprava i zaposleni odlučili su da moraju da se izvinu svojim najvernijim potrošačima - deci.

U jednominutnom snimku, stotinak zaposlenih nepomično stoje dok u pozadini ide pesma Naege, od Vataru Takade.

„Naege" znači poskupljenje, a reči pesme govore o tome da nisu želeli da podignu cenu, ali da su bili prinuđeni zbog poskupljenja sastojaka i radničkih plata.

Број коментара 6

Пошаљи коментар

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

недеља, 20. април 2025.
13° C

Коментари

Da, ali...
Како преживети прва три дана катастрофе у Србији, и за шта нас припрема ЕУ
Dvojnik mog oca
Вероватно свако од нас има свог двојника са којим дели и сличну ДНК
Nemogućnost tusiranja
Не туширате се сваког дана – не стидите се, то је здраво
Cestitke za uspeh
Да ли сте знали да се најбоље грамофонске ручице производе у Србији
Re: Eh...
Лесковачка спржа – производ са заштићеним географским пореклом