„Klaud“ festivale posetilo više od 920 hiljada ljudi

Prvo izdanje festivalske platforme „Klaud“, u okviru koje su na Ušću održana tri muzička festivala, posetilo je više od 920 hiljada ljudi. „Klaud“ festivali su tako postali jedan od najuspešnijih turističkih brendova Beograda i Srbije.

Beogradska kulturna mreža i „Skajmjuzik“ su organizaciju i produkciju festivala podigli na svetski nivo i posetiocima omogućili da uživaju u više od 140 koncerata i to besplatno. Sa „Klaud“ festivalima počela je da živi i besplatna mobilna aplikacija Kip ap, koja će i u narednom periodu omogućiti brojne povlastice posetiocima festivala.

Tokom druge polovine avgusta, na najvećem koncertnom prostoru u zemlji, tokom 11 večeri održani su koncerti rok, pop, trep, narodne i klasične muzike.

Prvi je održan tradicionalni „Belgrejd bir fest“ na kome je više od pola miliona ljudi uživalo u rok koncertima, koji su ponudili raznovrstan program na četiri bine. Ovo je bio najuspešniji festival za poslednjih pet godina, koji je osim Beograđana privukao i veliki broj domaćih i stranih turista.

Narednog vikenda, od 23. do 25. avgusta, na Ušću je održan prvi „Belgrejd mjuzik vik“, na kome su nastupile najveće domaće i regionalne zvezde pop, narodne i trep muzike, a većina njih su po prvi put imali priliku da pevaju na Ušću pred više od 310 hiljada posetilaca, koliko je posetilo festival tokom tri večeri.

Poslednji vikend je bio posvećen ljubiteljima klasične muzike kada je održan četvrti po redu festival „Noć muzike“, koji je prvi put održan na Ušću. Tog 30. avgusta ispisana je nova stranica u istoriji klasične muzike, kada su pred više od 70 hiljada ljudi, nastupili Simfonijski orkestar i Hor RTS-a, kao i svetska gudačka senzacija „Apokaliptika“.

Zvuci klasične muzike, kao i jedinstveni spoj klasike i hevi metala „grmeli“ su nad Beogradom, dok je publika sa oduševljenjem uživala u najvećem koncertu klasične muzike zahvaljujući agenciji Nova ideja, koja je „Klaud“ platformu prepoznala kao pravog partnera i priliku da festival sa Tašmajdana preseli na Ušće.

„Klaud“ festivali su održani uz veliko razumevanje i podršku Grada Beograda, Beokom servisa, CEBEF-a, Ministarstva trgovine, turizma i telekomunukacija, a „Noć muzike“ je podržalo i Ministarstvo pravde. Pored gradskih i republičkih institucija, brojni partneri su dali veliki doprinos izgledu i bogatoj ponudi na festivalima.

Pozicioniranje na svetskoj mapi festivala je strateški cilj Beograda i Srbije, jer je manifestacioni turizam postao jedan od najvažnijih segmenata razvoja turizma. Nova festivalska platforma je dala veliki doprinos da se obogati kulturna ponuda prestonice i da Beograd postane centar letnjih festivala u regionu, a najveći uspeh je što su organizatori omogućili da svi festivali budu potpuno besplatni.

Број коментара 0

Пошаљи коментар

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

среда, 26. март 2025.
12° C

Коментари

Dvojnik mog oca
Вероватно свако од нас има свог двојника са којим дели и сличну ДНК
Nemogućnost tusiranja
Не туширате се сваког дана – не стидите се, то је здраво
Cestitke za uspeh
Да ли сте знали да се најбоље грамофонске ручице производе у Србији
Re: Eh...
Лесковачка спржа – производ са заштићеним географским пореклом
Predmeti od onixa
Уникатни украси од оникса