петак, 31.05.2019, 20:23 -> 20:35
Извор: Lampshade Media
"Who See" – osvrt na „Đedovinu“ u novom spotu
Dve godine posle objavljivanja albuma „Pamidore“ crnogorski hip-hop duo "Who See", rešio je da publiku obraduje novim materijalom u izdanju "Lampshade Media". Reč je o singlu „Đedovina“ koji je praćen spotom.
Pesma Đedovina predstavlja nešto po čemu je "Who See" karakterističan – vickasti i unikatni osvrt na političko i ekonomsko stanje kako u Crnoj Gori, tako i na celom Balkanu.
Celu atmosferu pesme upotpunjuje i crno-beli video spot za koji je, kao i za većinu prethodnih bio zadužen Mario Đorđević Noyz, koji čini polovinu sastava.
„Spot je snimljen u selu Sasovići, kod Herceg Novog. Tematski smo se trudili da kroz ruralnu estetiku obradimo, već neko vreme, veoma aktuelnu temu koja, kako u Crnoj Gori, tako i u regionu, predstavlja svojevrstan rebus i još jedan povod za međugeneracijski razdor i porodične trzavice“, izjavili su članovi benda.
Novi singl je ujedno i najava petog studijskog albuma crnogorskih repera, na kojem su najavili blagi zaokret u zvuku, kao i saradnju sa nekim od najaktuelnijih aktera urbane regionalne pop i hip-hop scene.
Prethodni album Pamidore je sastavu "Who See" doneo veliki regionalni uspeh koji je pratilo mnoštvo, kako festivalskih, tako i solo nastupa.
Kao najveći hitovi sa albuma izdvojile su se pesme Pucačina po Budvi i Naselje od kojih im je druga donela i MAS nagradu u kategoriji „Najbolja hip-hop/rep numera“.
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 0
Пошаљи коментар