Јапанском компанијом "Јуникло" ускоро ће доминирати странци

Јапанска компанија "Јуникло", бивши спонзор нашег прослављеног тенисера Новака Ђоковића, у блиској будућности ће постати фирма у којој су чак 80 посто менаџера странци, јављају медији у Земљи излазећег сунца.

Јапанска корпорација "Фаст ритејлинг", која у свом саставу има компанију "Јуникло", планира да убрза запошљавање страних кадрова и до фискалне 2030. године створи ситуацију у којој ће 80 посто радника са звањем менаџера и 40 процената функционера на директорским позицијама бити странци.

То је део шире стратегије за брзо ширење пословања у иностранству и културолошко прилагођавање земљама домаћинима.

"Јуникло" је предузеће које је рад започело као локални ланац продавница изузетно јефтине одеће за најшире друштвене слојеве у Јапану и, временом, захваљујући великим улагањима у рекламу и дизајн, израсло у светски познати бренд који има сопствене оригиналне производе, мноштво бутика у иностранству и предводи Јапан и Азију у када је у питању урбана мода за младе.

Тај процес интернационализације и брендирања својим именом и ликом помогао је и српски тенисер Новак Ђоковић у периоду од 2012. до 2017, када је носио линију спортске одеће коју је дизајнирао "Јуникло".

"Јуникло" је прошле године по први пут остварио веће приходе у иностранству него код куће, па група "Фаст ритејлинг" сада намерава да интензивира интернационализацију, нарочито кроз јачање присуства "Јуникла" у земљама с великим тржиштем, као што су Кина, Индија и Вијетнам. 

петак, 17. мај 2024.
17° C

Коментари

Re: Poreklo
Чије гене носе народи у региону
Imam novcic od 1 centa dole je vrednost ponudjena 6000 dinara
Ако пронађете ову новчаницу одмах идите код нумизматичара
Imam mali novcic 1 cent
Ако пронађете ову новчаницу одмах идите код нумизматичара
Косовски вез
Нематеријална културна баштина Србије – косовски вез
Prodajem
Ако пронађете ову новчаницу одмах идите код нумизматичара