Раст куповине преко Интернета

У поређењу са класичним начинима продаје, Интернет продавнице имају предности и за купце и за продавце. Посао се може врло брзо покренути, не захтева скуп пословни простор, број запослених је мањи, а зарада углавном зависи од креативности и ажурности.

Куповина из фотеље доскоро је то значило да сте робу наручену телефоном плаћали поузећем. Таква пракса уступила је место Интернет продавницама, које у поређењу са класичним начинима продаје имају предности и за саме продавце.

Веб-сајт се покреће брзо и лако, а таква продавница може се водити и као додатни посао. Ако послужи срећа и повољна економска клима, умеће се вишеструко исплати.

Сајт "Све за кућу", пре седам година покренуло је троје људи, а данас је радно место за њих двадесет петоро. Поручују да нема инстант успеха и да је осим стрпљења и креативности најбитнији фер однос према купцу, да би постигли циљ да буду добро рангирани на Гуглу.

"Гугл цени само поштење, Гугл не смете варати неким фејк линковима и слично. Гугл цени рад, колико ажурно одржавате своје странице, колико је производа нових на дневном нивоу", објашњава Милан Станковић, директор сајта "Све за кућу".

Они који немају довољно средстава за израду Интернет странице, користе и друштвене мреже како би понудили своје производе или услуге.

"За оглашавање путем друштвених мрежа, није потребно платити рекламу, па сам се зато определила да своје производе, тачније бижутерију коју правим, пласирам на Фејсбуку. Уједно штедим на простору и људству", каже Марија Ђокић-Полић. 

Трговина будућности

Ако желите да отворите онлајн трговину, стручњаци кажу да ћете уштедети, јер вам није потребан пословни простор, а ни много запослених, рекламирање је јефтино, тржиште велико, а радно време је нон-стоп.

"Мислим да је веб-трговина, трговина будућности и да они који буду имали довољно креативности и знања да крену у овај начин трговине, у перспективи ће имати велике шансе да остваре значајне зараде, имајући у виду да је ова трговина изузетно развијена, на пример, у суседној Хрватској, а да не говорим о Западној Европи", каже економиста Горан Николић.

Исплативост веб-продавнице, већа је за оне који нуде искључиво услуге, јер их за разлику од онлајн продаваца роба, не оптерећују трошкови доставе.

Ипак, проблем који стручњаци наводе као кључни могао би да, због недовољно развијеног веб-тржишта у Србији, настане када за клијенте имате врло обазриве купце, какви су они на домаћем веб-тржишту.

Број коментара 0

Пошаљи коментар

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

петак, 27. септембар 2024.
20° C

Коментари

Re: Knjiga
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Re: Steta
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Re: Ко би свијету угодио
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Knjiga
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Komentar
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи